2800Dagar

Alla inlägg under december 2011

Av Emily Fredriksson - 31 december 2011 14:53

Idag är det nyårsafton som alla vet.. heheh  och jag ska typ vara upp till hmmm..  joo hela natten haha :D 

nej men vi ska till några kompisar och vara där och ha en skojig dag men god mat och gott gott . 

igår gjorde jag inte så mkt men de var mest att jag ville gratta alla idag och då säger jag bara...


...Gott NYTT År!! 


 ha det bra alla på nyår och hoppas ni har de gött nu med vi ses!!


 Kram På Er!!   jag är brunetten!  



Av Emily Fredriksson - 29 december 2011 13:48

igår var jag och shoppade och de var de här jag köpte! :)


igår:

 

  

  

 

Från i förgår


  

Guns and roses tröja H&M

 

vit tröja med englandsflagga H&M

 

NY kofta Gina Tricot

 

stickad kofta H&M


köpte mkt på H&M för jag hade present kort där :)

köpte också lite smycken på gliter! <33


 

Av Emily Fredriksson - 29 december 2011 12:47

tjoo! igår var jag och frida på stan och skulle på bio. vi vaknade typ 11:45 och då tog jag lite kort i hennes rum. sen fick vi lite bråtom efter vi hade ätit frukost för bussen tll stan gick 12:54 och vi hade inte gjort årning oss och vi närkte detta 12:40 så vi fick slänga på oss kläderna sen ta alla grejer vi skule ha och springa till bussen:)


men sen så kom vi på att vi inte hade reserverat fast de fick vi skita i istället gick vi snabbt till bion när vi kom fram och bestälde biljeter, fast de var en timme kvar så vi gick och shoppade så länge:) köpte ett läppglans, hårspray fast de glansspray och en förbakning med tvål och body lotion och något mer :) 


filmen var i alla fall bra!  den var rolig och mysig! Happy Feet 2 var den filmen vi såg!


Kram På Er! 


Av Emily Fredriksson - 29 december 2011 12:37

Äntligen! nu har jag skaffat blogg fast jag har en annan också fast jag ville ha en på bloggplatsen också och se vilket som var bäst och roligast :D

japp japp, men jag kommer att skriva mycket om min vardag och mm. Men en sak som ni behöver veta om mig så älskar jag lakers så ni vet är jag em lakers lakäng eller vad de heter hahah:) för på min andra blogg så skrev jag lite resultat om matcherna så kanske skriver de ibland:)    BILDER KOMMER!


Kram På Er! 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag heter Emily och är en tjej på 12 sommrar och denna bloggen kommer handla om min vardag, mode, foton, mina intressen och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla

videoarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards