2800Dagar

Alla inlägg under januari 2012

Av Emily Fredriksson - 31 januari 2012 20:14

här kommer bilderna från skolan idag!


               


ha det gott!!!  

Av Emily Fredriksson - 31 januari 2012 19:49

hej, idag har jag varit i skolan som vanligt, och efter slöjden slutar vi och då tog jag och frida lite kort med min ny hittade kamera !!    vi tog lite kort medans vi väntade på filippa. vi slutade 2 idag och hon slutade 14:50 så de blev en lång dag för frida och mig i alla fall. sen efter de så var vi en liten stund eller i alla fall jag var hos filippa en liten stund för min mamma fyller år idag!!   

jag, zack, wille, johannes, jason och stoffe firade mamma med en god tårta, kakor och hallonsoda, sen efter de hjälpte jag mamma med maten som var cesarsallad! :)


bilder kommer!!


Kram På Er! 


Av Emily Fredriksson - 29 januari 2012 18:28

hej, idag har jag varit hos min farmor och farfar och vi gick på stan och köpte presenter till mina föräldrar. Mamma fyller 31 januari och Pappa fyller 17 februari :)  för man måste förbereda. idag när jag kom hem till pappa sa Rebecca att hon hade hittar våra kameror!! jippi så nu kan man i alla fall ta kort med en riktig kamera!   sen lite senare ska jag göra läxan och sen kolla på film.


   


min gammla kamera från typ 2009 elr nåt :) 


Kram På Er! 

Av Emily Fredriksson - 28 januari 2012 16:21

hej, idag har jag vart med frida och vi gick på grand samarkand för frida skulle köpa nya innebandy skor så vi gick tills hennes familj kom. jag köpte ett par mjukis byxor (rosa, till dansen) som jag köpte på teamsportia och ett mörkblå glittrigt nagelack, 2 par lipsmacker med sprite och fanta från lindex. nu är jag hos min farmor och farfar och vi ska sova över här och ha lite mys med popcorn och film:)


Kram På Er! 

Av Emily Fredriksson - 22 januari 2012 12:46



                                                          What!

                                         Now you may ask, but you may never know,

                             i´m just like a puzzle that never can be solved for the taken a bite,

               you may wonder and ask  how much you want but, you will never get any response!






Av Emily Fredriksson - 22 januari 2012 12:23

hej, igår var jag och shoppade med farmor, farfar och min lillebror. När jag var på stan träffade jag Wilma, Annie och nån kille de gick med:) jag köpte ganska mycket, ett par nya skor, jeans, ett linne, UNIHOC hårband till innebandyn, skoputsar kräm OCH lite underkläder!  idag ska jag bara slappa tror jag vet inte om kanske ska va med någon men i så fall ska jag göra läxan först.


 Jeans från H&M  

 UNIHOC HÅRBAND FRÅN INTERSPORT

 skor från DIN SKO



Kram På Er! 




               

Av Emily Fredriksson - 15 januari 2012 16:47

hej! idag har jag nt gjort så mycket mer än vart på datan och kollat på film, för mammahar vart på jobbet så vi har varit hemma själva från 12:30 typ. men igår så var jag. Angelica, Jack, Johannes, Zack, Wille, Jason och Stoffe ut och grillade i rytartorpet. Men de var sjukt kalt så jag kände knappt mina fingrar eller tår. Så för att bli lite varma så gick jag och Angelica och fotade, sen kom Jack så han fick fota oss.  


kommer bilder sen för mitt internet hos mamma är inte precis världens bäst!!!

Av Emily Fredriksson - 13 januari 2012 17:35

hejsan ! idag är de fredag den 13 och ni vet säkert att de betyder OTUR! och de var just de jag fick! de började på morgonen när vi gick upp senare för att vi tänkte att stoffe skulle passa jason men jason vaknade och vilefölja med, så vi hade lite bråtom att lämna han också. Så vi gick ut och skulle köra till skolan först, men då var vi tvungna att skrapa rutorna*phuuff* men sen då, då startade inte bilen föom typ 4 min!!! så lite otur eller snarare MYCKET otur:( sen hände inte så mycket otur utan de ända var att jag nt fick 3 delar när jag slog på min pepparkaka! ;((  


jaap de  var min fredag den 13!!  

Presentation

Hejsan! Jag heter Emily och är en tjej på 12 sommrar och denna bloggen kommer handla om min vardag, mode, foton, mina intressen och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla

videoarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards