2800Dagar

Alla inlägg under maj 2012

Av Emily Fredriksson - 25 maj 2012 14:51

Omg! vi fick reda på klasserna till fagrabäck i dag och jag är jätte nöjd! Jag kom med de jag ville komma med!!!


men jag gråter ändå för er som grät idag i skolan och jag vill bara krama er!!!     


    Kram På Er!   

Av Emily Fredriksson - 23 maj 2012 15:46

Hej, sitter här nu i min solstol och kom just hem från beachen och ville skriva lite till er innan jag ska iväg till tyrolen (stavning?)  med familjen! tog lite kort också så här kommer lite bilder! 


         

      

     

     

     

     




     Kram På Er!            

Av Emily Fredriksson - 22 maj 2012 14:46

älskar när lille brorsorna blåser bubblor för då kan man spräcka de HAHA xD nice är det !


 

   Lill plutten Jason! 

   

  Zacker!

      

     

     Nice min zackis!


     



              ha det så gött alla läsare!!



          Kram På Er!  

Av Emily Fredriksson - 22 maj 2012 14:24

Hej kära sol jag älskar dig och hoppas det är varmt på torsdag får då ska bada med klassen jippi så snälla solius håll värmen kvar!!!   


hej, idag så var det jä*vligt varmt och jag hade kofta och ville nt ta av den för då skulle de bli lite bart så jag kan säga att jag har svettats typ halva dan :(( men de var härligt svettigt!! har precis kommit hem från skolan och det var lite slapp dag men ändå tråkigt med lektioner. Här kommer DAGENS klädval:)


        


      - Skorts från Gina

      - Linne från H&M

      - Kofta från Bik Bok



     Kram På Er!   

Av Emily Fredriksson - 21 maj 2012 18:39

                                                                  

                                                                      



                                                                      I don´t Care if you are ugly

                                                         I don´t Care if you are so ugly like a monster

                                          I only Care if you are a nice guy, like me and are good for me

                                                   And I Care if you don´t are cruel to others and not 

                                                             Only thinking of himself all the time

                                                                               I like real guys! 

Av Emily Fredriksson - 21 maj 2012 18:29

hejsan, sitter här och lyssnar på musik och kollar facebook lite gran :)  


Bilderna: Togs 220512 ! kl 18:32


Kram På Er!    

                            

Av Emily Fredriksson - 21 maj 2012 18:17

Hej! sry för världen dåligaste uppdatering men jag vet nt riktigt har haft mycket har har typ nästan glömt er:(( men  det ska vi försöka ändra på!  


Jo, idag har jag gått i skolan och det var Tråk, men efter skolan har jag vart på stranden och solat. Jag är absolut en badkruka! hatar och bada när det är kallt och jag tycker typ allt är kallt här i Sverige Hehe! så det var mitt första halv dopp med bikini (Jippi) har bara badat i våtdräkt och det var sketa kallt då, så ja, här är typ den värsta badkrukan som finns!


Kram På Er!  

Presentation

Hejsan! Jag heter Emily och är en tjej på 12 sommrar och denna bloggen kommer handla om min vardag, mode, foton, mina intressen och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla

videoarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards