2800Dagar

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emily Fredriksson - 15 augusti 2012 19:43

Följ mig på Instagram !!!

@emppyyn

Kram E M I L Y <3

Av Emily Fredriksson - 15 augusti 2012 17:11

Hej! Idag har jag vart på stan och köpt nya kläder till höstens mode! Och kom just hem och så sa de nu får du baka kladdkakan, så jag gjorde det och så här långt har jag kommit hittills hehe.
Blev också medlem på en sida som heter statistarkivet som man kan få jobb på olika reklamfilmer, filmer mm.
Så hoppas att jag får nåt jobb där!

Kram på er! E M I L Y <3

Av Emily Fredriksson - 13 augusti 2012 17:40

Hej! Idag har jag letat cheerleading kurser och hittade en som jag ska börja i!!! Ska bli så himla kul att äntligen få börja heja och cheerleada;) efter det har jag varit ute på stan med farmor och köpte en parfym och body lotion på body shop !

Ha det bra!! Kram E M I L Y <3

Av Emily Fredriksson - 11 augusti 2012 17:58

Hej, va på loppis idag i Alvesta och hittade fynd! :) en baseboll jacka, louis vuitton skal till mobilen och ett till skal. Efter de så gick jag på stan och köpte ganska mkt kommer bilder senare!

Kram E?M?I?L?Y

Av Emily Fredriksson - 10 augusti 2012 23:59

Hej! Kom hem från cafe de luxe för ca 1 timme sen och ville bara säga att jag hade jätte trevligt och rekommenderar verkligen de stället !! God mat och rolig design där inne och ville bara visa de kläderna jag hade på mig!

Grå X tröja - Gina tricot 99 kr
Rosa fläckiga byxor - Gina tricot 199kr
Pärl-örhängen silver - Gina tricot 29 kr

Kram E M I L Y <3

Av Emily Fredriksson - 10 augusti 2012 14:45

Hej, idag blir det en liten fika på stan med mamma och bror. Efter de så blir det farmor och farfar som taröver, för att de ska bjuda mig på middag på cafe de luxe!!! Ska bli kul för de har så himmla god mat där så det blir gött!
+ dagens klädstil
Stickad vinröd oversize kofta - H&M 199 kr
Halsband benknotor - glitter 79 kr
Örhängen benknotor - glitter 29 kr
Jeans mörk grå - Gina tricot 399 kr

Av Emily Fredriksson - 10 augusti 2012 14:45

Hej, idag blir det en liten fika på stan med mamma och bror. Efter de så blir det farmor och farfar som taröver, för att de ska bjuda mig på middag på cafe de luxe!!! Ska bli kul för de har så himmla god mat där så det blir gött!
+ dagens klädstil
Stickad vinröd oversize kofta - H&M 199 kr
Halsband benknotor - glitter 79 kr
Örhängen benknotor - glitter 29 kr
Jeans mörk grå - Gina tricot 399 kr

Av Emily Fredriksson - 6 augusti 2012 08:48

Hej sitter och kollar på film sen träffa sebbe och kanske ville i Alvesta med frida! Ses sen

Kram Emily <3

Presentation

Hejsan! Jag heter Emily och är en tjej på 12 sommrar och denna bloggen kommer handla om min vardag, mode, foton, mina intressen och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla

videoarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards