2800Dagar

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Länge sen och mkt nytt!

Av Emily Fredriksson - 11 oktober 2012 18:17

Hej! Jag är verkligen jätte ledsen för att jag inte gjort ett nytt inlägg på minst 100 år! :(( men jag har precis börjat på högstadiet och jag har så fullt upp med en elr två läxor till varje dag... Så där har ni förklaringen tyvär! Men det har hänt mycket, tc discot, ny klass, ny skola och ny kärlek mm. Om ni vill se mer bilder så kan ni kolla på min Instagram @emilyfredriksoon
Och ha det bra och lev mer än 2800dagar! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Emily Fredriksson - 2 februari 2013 12:23

Hej, flyttar min blogg till nattstad istället och jag hoppas verkligen att ni vill läsa den där, ska försöka vara mer aktiv men det är mycket med skolan men ska försöka! Kommer skriva om min vardag och länka snygga billiga kläder Länkar bloggen sen...

Av Emily Fredriksson - 19 november 2012 17:32

Hej, har nt bloggat så mkt men jag har tänkt att skaffa blogg på nattstad istället och kanske en blogg med mina kompisar men om jag skaffar ny blogg på nattstad så länkar jag:) Kram Emily :*...

Av Emily Fredriksson - 21 oktober 2012 18:13

Hej hej på er! Idag har jag varit i arabyparken med mini brorsan och morsan och hennes kompis och hennes man och barn. Min lilla bror Jason och jag lekte jägare och sköt "björnar" haha så kul!! Sen när de började bli kyligt så gav vi oss till ett caf...

?

Av Emily Fredriksson - 20 oktober 2012 18:26

Hejsan, idag har jag varit med Frida och sen Max en liten stund. Vi sköt med hans luftgivär och det var lite läskigt hehe nu sitter jag i alla fall och slappa. I fredags var jag på fritidsgården med Frida, marina, Hanna, filippa och en annan Max och ...

?

Av Emily Fredriksson - 20 oktober 2012 18:25

Hejsan, idag har jag varit med Frida och sen Max en liten stund. Vi sköt med hans luftgivär och det var lite läskigt hehe nu sitter jag i alla fall och slappa. I fredags var jag på fritidsgården med Frida, marina, Hanna, filippa och en annan Max och ...

Presentation

Hejsan! Jag heter Emily och är en tjej på 12 sommrar och denna bloggen kommer handla om min vardag, mode, foton, mina intressen och mycket mer!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla

videoarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards